Darmowa dostawa i zwroty dla zamówień powyżej 200 zł

W Hollister Polska Oficjalny Sklep zależy nam na tym, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezpiecznie. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy.

Jaki jest czas realizacji i dostawy?

Wszystkie zamówienia przygotowujemy do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych. Po nadaniu przesyłki, szacowany czas dostawy wynosi:

Ile kosztuje dostawa?

Z jakich firm kurierskich korzystacie?

Aby zapewnić niezawodność, współpracujemy z zaufanymi przewoźnikami. Przesyłki na terenie Polski są realizowane głównie przez Pocztę Polską. Przesyłki międzynarodowe obsługiwane są przez renomowane firmy, takie jak DHL.

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem do śledzenia przesyłki.

Co w przypadku nieprzewidzianych opóźnień?

Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały na czas, w rzadkich przypadkach mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn od nas niezależnych (np. ekstremalne warunki pogodowe). W takich sytuacjach dostawa może potrwać o 1-6 dni roboczych dłużej.

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami.

Kontakt

Adres:

Tumska 445
09-400 Płock, województwo mazowieckie
Polska

E-mail: [email protected]

Telefon: +48 24 57 358 06 74