W Hollister Polska Oficjalny Sklep Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem. Chcemy, aby każde zakupy były udane, dlatego oferujemy prosty i przejrzysty proces zwrotów.
Proces zwrotu jest bardzo prosty. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta, aby otrzymać przedpłaconą etykietę zwrotną. Następnie starannie zapakuj produkt, naklej etykietę na paczkę i nadaj ją w dowolnym, dogodnym dla Ciebie punkcie obsługi paczek.
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki zwrotnej, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 1-2 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone na oryginalną metodę płatności. O zakończeniu procesu poinformujemy Cię osobnym e-mailem.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami.
Tumska 445
09-400 Płock, województwo mazowieckie
Polska
E-mail: [email protected]
Telefon: +48 24 57 358 06 74